Հաշվետվություն 2019-2020 ուստարի






    • հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.
                         Բացակայություններիս քանակը կազմում է 42ժամ:


    • ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,

    • ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ,
           Բացակայել եմ դասերից, որովհետև հաճախում եմ 
                անհատական պարապունքների:


    • մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին.
      ուսումնասիրություն
      լուսաբանում



    • մասնակցություն ուսումնական նախագծերի
      նախագծերի թվարկում
                Մասնակցել եմ դասընթացների ժամանակ կազմակերպված նախագծերին:


    • անհատական աշխատանքը նախագծում
    • մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.
    • մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.
            էկո նախագժերով ճամփորդություններ, որոնց շրջանակներում մաքրել ենք                      շրջակա միջավայրը:


    • մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.
       
    • մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման
           Մասնակցել եմ միայն մեկ Մեդիա ուրբաթի, որովհետև հաճախում եմ                                անհատական պարապունքների:

    • կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.
            Մտացում եմ, որ խախտումներըս ուշանալն էր:

  • անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
        Ձեռքեմ բերել գիտելիքներ, մասնակցել եմ ճամփորդությունների:


  • ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.
      Գնահատականներս բավարար:


  • ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.
  • «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝
    Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ
    ընթերցանություն
    ուսումնասիրություն
    ուսումնական այլ աշխատանք
  • ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝

Comments

Popular posts from this blog

Ֆլեշմոբ

Պատերազմ և խաղաղություն